dimarts, 4 de maig del 2021

Riudoms - La Mola - Riudoms

 Primera cursa del 2021, post confinament!

Estava pensada per no anar sol, però...sol, de baixa, i no gaire fí, la historia de la meva vida. Més de 300 participants, fins a ultima hora no vaig decidir anar-hi, i tot i que pensava dormir dins el cotxe, la Helena de la marxa aquatica, em va convidar a casa seva...GRACIES HELENA. Realment em va ajudar a no pensar gaire més, veure gent que feia mig any que no veia, es motiu d'estar alegre i feliç!



Havia de ser una cursa per anar fent, no es el millor moment ni fisicament i menys mentalment, vaig sortir ben bé l'últim per circumstancies "made in Sergi". Amb el mp3, ja no porto mòbil, i a correr. El recorregut tenia certs llocs molt xulos, el parc eolic i la famosa mola, preciós, especial mencio a la Mare de deu d'en Roc, un puig amb una caseta clavada al ben mig, preciós!! sense obsesionar-me amb els temps, vaig anar passant avituallaments, parant el crono amb unes 5 hores i 47 minuts, el 15é de la general, entrada tocat, per variar, mig marejat i fent esforços titanics.


PD: ella va apareixer en dos punts, i a l'arribada, això em va deixar tocadot, es increible la gent lo poc conscient que es, despres d'insultar, trencar, agredir...i com no mentir...sembla que busco aquests patrons. Gracies Ciara per fer-me costat...i marxo cap cot. Merci 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada