dijous, 6 de juny del 2019

HANDBOL SANT FOST DE CAMPSENTELLES

Aquesta va per tú, Roc!!






Des de l'octubre de 2018, fas Handbol a Sant Fost de Campsentelles. Aquell estiu ens vas dir que ja sabies quin esport volies fer, sorprenentment vas dir, "Handbol", perquè? ni idea, no havies tingut inputs d'aquest esport, però això es el de menys, toca Handbol.






En cada partit que has jugat has marcat gols, però el millor de tot es lo bé que t'ho passes, somrius, animes, ara ja comences a emprenyar-te, si no te la passen, però gaudeix i això es el més important.


Has anat a Mataró, Sant Celoni, Montmeló, Sant Antoni de Vilamajor, Argentona, Parets...etc, et confesso que gaudeixo moltíssim cada partit, i em poso del nervis, es xul·lissim. Els partits son emocionants, i defenses tan bé!!! Em recordes a mi cada cop que defensava, objectiu? que no marquin.






Cada partit que passa n'aprens més, et tornés més exigent, això es bó, però no oblidis mai el concepte de gaudir. Tens més estil, i només falta que tinguis aquella empenta per creure't que pots fer-ho, i molt bé, i no parlo només de l'esport, si no en tots els aspectes de la teva vida que de mica en mica vas descobrint.






Deixo algunes fotografies més dels dissabtes al matí, quan anem a veure't, la teva germana i jo, els teus principals admiradors.








En el primer partit de copa, vas fer 8 gols, i el públic, els altres pares, tots deien meravelles d'en Roc, i cridaven el teu nom, si senyor!!




Ja finalitzada la temporada, amb nota Roc, ho has fet molt i molt bé. Gaudeixes i això es molt important, t'ho passes bé i m'agrada veure't així, però les coses canviaran de tú depèn si vols seguir i passar t'ho bé o també competir, no hi ha presa i es farà el que tu creguis que s'ha de fer.




Només remarcar que ho he passat super bé, m'he emocionat, m'he posat nerviós i sobretot m'has fet gaudir de veritat.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada