dijous, 20 de juny del 2019

TRANSFRONTERERA CAP DE REC 2019

Hola...


Nou repte, la Cap de rec 2019, d'ella em va parlar el meu gran company de passions, en Josep DOLCET, fes-la, t'agradarà!, em va dir, per tant, dit i fet.


Divendres07 de juny després d'estar amb la meva petita, marxo a la Cerdanya, sol, amb el meu vehicle, i em disposo a dormir allí, dins el vehicle. Gracies mama!! per dir-me que m'endugués una manteta, quin fred vaig passar deu meu. Cert es que soc molt fredolí.


Allí estava la meva amiga Marta PRAT, grandíssima corredora i companya d'aventures. Vaig fer una cosa que mai abans havia fet, prendre'm dues magdalenes de xocolata amb batut de xocolata sense lactosa, toma ya!! es que soc tant llaminer ufff. Bé doncs després del fred que vaig passar i d'estar vestit per sortir a les 06:00 hores, la previsió era molt bona, però a la sortida feia fred.


La Marta i jo arribem a la línia de sortida amb retard, just quan donen la sortida...ups...apreto i penso que pot ser vaig massa ràpid, però tiro endavant, amb molt fred per a mi.



Resumeixo, dues grans pujades, (recordem 51km amb 2700m+) doncs després del 4 km, començo a sentir un fort dolor a la banda esquerre de  l'estomac, es estrany, tot anava bé. La primera pujada la passo veient els estels i no precisament del cel, de dolor, evacuant gasos vaig pensar que marxaria tot i rés. Un cop coronat el primer cim, passat el refugi, m'aturo amb diarrees, fatal, i així fins a quatre cops, però a la quarta, marxa el dolor i ja podem fer sense cap dolor, som-hi.


Em trobo bé, i veig que no em passen gaires corredors, siiiii, ja sé que els bons estan a Berga, o a Michigan, però jo estic a la Cerdanya i intentaré fer-ho el millor possible.


Després de la segona pujada, baixo el més ràpid que puc, escolto que som dels primers, i apreto, però uns 3km de pista em fonen bastant, just abans d'arribar al refugi Cap de Rec, final del recorregut.


FINISHER, amb 07 hores i 08 minuts, 6é de la general. I com no, em quedo a gaudir del lloc, allí, sol, muntanya, riu, paratges naturals preciosos...jo amb mi mateix.




Segueixo viu...FINISHER

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada