dimecres, 8 de juliol del 2015

Una més...ENA !!

Bé Roc, aquest ha estat durant uns anys el teu diari, les experiéncies que jo he viscut,sol, amb tú i amb més persones, ara a data d'avui, et demano que puguis compartir aquest diari amb qui serà la teva germana, la Ena.

Sempre vaig voler tenir un fill, i vas neixer tú, em moria de ganes de saber com seria la teva carona, el teu cabell, més endavant volia saber quin tó tindria la teva veu. Les circunstàncies han estat les que han estat, ens hem hagut de separar durant impassos petits, per culpa d'egoismes, de tota manera, la teva carona, el cabell, la veu, tot ! m 'agrada de tú...es ara que intento amb l'ajut de la Maritza, de la Sol i dels que t'estimem que t'impregnis dels valors i educació que et donem que penso són bons, i em consta que es dificil que...des d'una banda s'intentin coses i que et costi, perqué imagino que no ha de ser fàcil anar canviant el xip durant uns dies a la setmana. Ara tindras un gran protagonisme, ajudar-me, ajudar-nos amb la que serà la teva germana, la Ena.

Ena, fins ara en Roc era un protagonista d'aquest diari d'aventures que li vaig dedicar, ara també es teu, serà un regal que ambdós apreciareu amb el temps, lluitaré perque sigueu ungla i carn, que ús estimeu l'un i l'altre, i sobretotes les coses que sigueu feliços, perque aquesta es la grandesa de les coses.

Ena...sabies que t'hem desitjat moltissim? la teva mama i jo, falta saber com será la barreja, la meravellosa barreja de cultures, de pells, de pensaments, i ja estic ufff....amb moltes ganes. Una de les coses més rapides que coneixeras, será d'on ve el teu nom, es un nom especial, E N A, aquest era i és el nom de la teva avia Ena Rosa, en honor a ella tens aquest nom, poc escoltat i preciós, d'una gran persona que va ser a una doncella de cabell arrissat...tot i que encara no t'he vist però de segur serà aixi. Però tindràs la sort de tenir una altre avia , la iaia Isa, aiiii aquesta t'estimarà , també , amb bogeria i ja t'espera per omplir-te la vida amb petons.

4 mesos...a dins la panxa de la teva mama, t'observo cada dia, sento com menjes, com et vas estirant, tot amb les sensacions de la teva mare, em neguitejo quan ella pateix, m'elevo quan sento el teu cor bategar através d'una ecografia, tinc certs nervis quan te mare esta amb nausses, i m'omplo d'alegria quan ens diuen el que vas creixent.

Ena, tindràs dos germans, la Sol i en Roc, i voldré que n'aprenguis de cadascú d'ells, ser bona persona i centrada com la Sol, i l'alegria i l'estima d'en Roc. Tots estarem alli per fer-te més fácil tot quan arribis.

Però falta algú...pot ser la peça més important, la teva mare, la mama o la mami, la Maritza, la persona amb qui m'he parrejat perque sortisis TÚ. Que vols que t'expliqui d'ella? la seva vida es tan interessant, des que va neixer fins el dia d'avui. Podràs aprendre com ningú, si vols, perque ella podria omplir centenars de diaris com aquest amb les seves vivéncies, estima-la com a ningú, ella et dur a dins seu, i cada emocio la vius tú també, impregnat d'ella, t'ajudaré, èstima a tothom però a ella més sempre més...perqué el que ella sempre ha desitjat i necessitat es que l'estimin.

Seguim amb el nostre diari...Roc i....Ena !


                                                              Quan somriu...s'atura el món



 
Els teus papes
 

1 comentari: