dilluns, 2 de novembre del 2015

Estiu del 2015...esperant i en familia



Estiu del 2015, tal i com diu el seu títol...esperant i en família. Ja instal·lats a Tiana, on hem viscut el primer estiu, tots junts, podríem descriure-ho com un estiu d'alts i baixos, de revelacions, d'entesa, d'apropament de seguir juntant i sumant. Per tant gaudim de la piscina, de la casa, del jardí, dels moments, de les sortides...i com no de la panxeta de la mami en el seu 38 aniversari.


Preciosa !!















Gaudint de l'estiu...









Moments per veure com en Roc em sorpren nedant i disfrutant del mar la seva gran passió, juntament amb els peixos, records que quedaran per sempre.






Em vas regalar tornar a les meves muntanyes...Benasc, i jo et vaig mostrar allò que sempre m'ha fet gaudir, m'ha fet vibrar, aire pur...




Aquest estiu 2015 ha estat un retorn inesperat a un dels llocs que sempre m'han fet volar, tornar a volar...amb tú.

De vegades un no té el control de les coses, hi aquestes et superan, et poden dir victimista, et poden dir beneit, o simlpement humà. Tornar a recuperar sensacions i coses que són o eren d'un mateix costa, però rés es etern ni tan sols el dolor, torno a sentir-me viu.

(perdoneu-me Roc i Ena perquè he trigat en escriure...us estimo!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada