dimarts, 3 de novembre del 2015

PREPARATIUS i ...TORNADA?

Com ja he comentat en d'altres entrades, ara, entrant a novembre els preparatius ja estan quasi bé del tot finalitzats, en breu arribarás i de seguida trobarás caliu benestar i molt carinyo i estima per part de tots, anem bojos per saber quina carona tens, com será el teu plor, tot i que en molts moments el voldrem "no escoltar". El que es cert es que tot s'ha escollit amb tot l'amor del món, per a tú.

Aqui dormirás petitona.


El fons d'armari, mai millor dit...les teves primeres sabatetes.
He volgut tenir records que et traspassaré de l'any 2015, ja en fa tres que no corro, que no competeixo, tot i que el passat 19 de setembre, i el 26 d'octubre de 2015, vaig voler inscriurem a dues curses la primer a Tiana de 13,5km i la segona a Sant Fost de Campsentelles de 22 km, finalitzades les dues i amb uns temps que no estan gens malament. Pot ser el saber que vindrás aviat, que vull que vegis del que soc capaç, de revifar de les cendres, de voler sentir, senzillament de voler tornar a correr, ha fet que em torni a plantejar coses, fites, entrenaments, tot i que quan vinguis sé de segur que hauré de estar per d'altres coses, peró deu meu tornar a sentir aquell esforç , aquella lluita per acabar per millorar uff, es únic...així doncs em queden uns dies per rumiar tornar a fer la Cursa de l'Ardenya 63km amb mooooolts metres de desnivell. Cert, ja l'he fet i vaig patir moltissim, sempre he dit que no repeteixo curses, però acabar l'any així seria majestuós. Peró encara tocar pensar-ho bé, he fet muntanya , entreno (no com abans peró entreno), i sobretot tinc il·lusió i moltes ganes per tant...








Meditant ...pensant...tornem?


Però si tornem...será A TOPE !!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada