dilluns, 2 de novembre del 2015

ELS TEUS CIMS I part

ELS TEUS CIMS...així mateix va passar pel meu cap, un repte per la meva petitona, la Ena. Per el meu valent he fet de Fito, de Pare Noel...he fet curses inoblidables amb ell, però necessitava estar en contacte amb tú, tot i que encara no hagis arribat, estas a punt i ...perqué no? 10 muntanyes de 3000 metres només pel sol fet que puguis dir algún dia, "mira quin regal em va fer el meu pare abans de neixer"...per tant , aqui les tens, magestuoses, emblematiques, imponents, fredes, calides, precioses...com ho serás tú.

Amb en Roc va ser quasi sempre de blau, amb tú ha estat el vermell...encada pujada en cada moment vermell, i amb la samarreta especial per a tú "ELS TEUS CIMS- ENA 2015" !

per tú...












Un recull de fotos del meu repte per a tú Sotllo, Montcalm, Verdaguer, Pica d'Estats, Punta Gabarro, Canalbona, Comaloforno, Besiberri Sud, Araguells i Juncadella...tots ells pensant en tú, cada esforç i patiment, cada alegria i cada somriure.

La teva arribada m'ha ajudat a tornar a trepitjar la muntanya i no vegis amb quines ganes, em començo a sentir fort i abans que tota aquesta força acabi, m'agaradará que sapigués que el teu pare feia aquestes coses, tant de bó algun dia m'hi acompanyis, será un paler com no. Peró tot será al seu temps, sense forçar rés ni a ningú...t'enssenyaré la natura, els animals, i sobre tot el respecte a la terra, les muntanyes seran els teus guardians i t'explicaré contes i llegendes, et donaré un món de fantasia, un món net i pur, simplement et mostraré tot alló que a mi m'ha fet bategar.


t'espero...petitona.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada