divendres, 22 de maig del 2015

Finals de Futbol Flag 2015...Absent

...23 de maig de 2015

Final four del Futbol Flag:

Gladiators - Pagesos      Pachamama - Bufals

Per circunstancies de la vida, em toca treballar, si podria haver-ho canviat? pot ser sí, però prefereixo guardar aquest dia extra que treballaré per quan la Ena ho necessiti, o la mare, o en Roc , o jo mateix.

Realment les coses no han anat com un voldria, el descontrol es massa gran en aquest joc, i estic segur que si demà hagués anat, hagués patit nervís, hagués vist injusticies...per a mi, Roc l'esport es sacrifici, entrenament i dedicació...

...no faré més critiques

Demà al matí , aniré a correr per el Parc de la Serralada Litoral, gaudiré d'allò que vaig fer temps enrrere, i en tinc ganes, la resta...? em sembla que ha estat un miratge, crec.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada