dijous, 6 de juny del 2019

UTMC FEBRER 2019, el primer

Veig que aquest 2019 no escric gaire, fatal, donat que més o menys sempre he tingut el blog al dia, o no, jajaja.






Passen coses, sempre, estem en constant evolució, personal, familiar, laboral, sense oblidar la essència de cadascú.




Peró seguim...Ultra Trail del Montnegre Corredor, a Vallgorguina, en ple hivern, cosa que odio bastant, però com en tot , es qüestió d'adaptar-se, per davant 105km i un desnivell positiu de 4100 metres. Primer objectiu de l'any 2019, i amb la fita d'acabar.








Aquest cop em feia l'acompanyament el meu company de feina i amic, Christian Erre, per endavant moltes gracies per acollir-me a casa teva. Sense rituals ni histories, em vaig plantar a Vallgorguina, d'on varem sortir. La premissa com sempre, sortir controlant, donat que era una ultra molt corredora i en aquestes si no tens cap, acabes petant. En Christian, m'esperava a Arenys de Munt, punt intermig de la cursa, i on faria el canvi de roba.




El gran Pitxu...fent intendència, GRACIÉS

Arribada



El cel ha vingut a veure'ns












No m'extendre gaire, perquè em va respectar tot, amb uns entrenaments, normals, sense dolors, i amb bon cap, vaig anar de menys a més. Paratges molt bonics, i dignes de veure, molts boscos i camins "romàntics" jajaja.




Em vaig sentir força bé, i bé de cap. Per cert, haig de fer més cap amb la vaselina, collons, com cou, quina picor.








En definitiva, FINISHER, amb 13 hores i 23 minuts. 23é de la general, no esta malament. El recolzament de la meva mare, germana, i com no dels meus fills, que sempre els duc amb mi, i de tots els amics i amigues, que amb els seus missatges fan que no pari ...mai.


Primer objectiu de l'any fet, amb nota, seguim direcció...Llança!






Seguim...NO ENS ATURA NINGÚ



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada