dimecres, 19 de gener del 2011

LES LESIONS D'AQUESTA DISCIPLINA

Molt temps sense escriure al blog, de vegades, per temps, de vegades per la familia, d'altres per la meva conexió a internet que es un desastre, i finalment per desmotivació, perquè? perque quan tens un objectiu molt atratiu com eren ELS CAVALLS DEL VENT 2010, i et visita una lesió o recaiguda, sap greu. Després dels 3 Pics de Navas, vaig començar a sentir uns dolors, per igual, a ambdos turmells, era com una cremor forta per sota de l'os. Vaig haver d'afluixar en els entrenaments i visitar al fisio a Manresa. Aquest em va indicar clarament que era un esguinç de lligament, em va dir " es la mateixa lesió d'en Messi", també em va apuntar, que si bé anar als Cavalls , era massa just, veia clarissimament que podia anar a fer la Ultra de Montsant, donat que era a mitjans d'Octubre...NO !!!!!

Després de visitar un altre fisio i dir-me que si tenia un ós sortit i era el motiu pel qual el lligament no treballava correctament, vaig visitar-me al traumatoleg, un metge del FC Barcelona (basquet). Després d'una resonancia, el resultat quin es??...fem una disciplina de desgast, de talonar i rebre impactes, i que hauria de treballar més encara les articulacions per enfortir-les...

Definitivament no vaig correr els objectius que tenia previst.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada