diumenge, 22 de juliol del 2012

I la vida continua...(segona part)

La propera setmana farà quatre mesos que ja no hi ets, pot ser no tinc els baixons que pensava, o sencillament vaig massa atavalat. Mai pensis que t'oblido, pot ser arà m'haguessis fet molta falta, ja veus a vegades ens compliquem la vida i de quina manera oi? potser només busquem ser feliços i necessito ser feliç i estar en pau, primer per mi...i després pel meu fill.

Que puc dir-te? curiosament anys després, reconeixen la meva feina, em feliciten i estan molt contents amb mi, que extrany tot, ara quan treballo amb una feina que no magrada o no em crec, arriba això. Sempre em vas enssenyar a ser un bon profesional i aixi seguiré, sempre al màxim! això transmetre en Roc, perquè sigui millor que jo.

Saps? torno a fer un gran canvi a la meva vida...però això no ho escriure aqui t'ho diré quan et parli mirant al cel, així que para l'orella ehh !

Intento estar més tranquil que abans, afrontar les coses de mica en mica, i em costa, no vull canviar però si millorar i en això estic.

El teu últim regal, ho sento, no podrà ser per en Roc. Ho necessito jo, espero que m'entenguis i estic segur que sí.

T'estimo ara i sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada