dilluns, 18 de novembre del 2013

4 ANYS !!!!!...t'anyoro

Aquest blog es per a tu, ja ho saps...pero aquesta entrada va dedicada a tu, espero i desitjo sigui del teu gust.

Des de juliol no escribia rés, el 13 de setembre de 2013, el meu valent va fer 4 anyets !!




                                                           F E L I C I T A T S !!!!!!!!

 
 
 
 
 






M'hagués agradat que les coses haguessin anat millor, però no ha estat així. De totes maneres les horetes que he pogut passar amb tú, he intentat que estiguessis bé. No només he estat jo sol, hi ha hagut dues persones més que vetllen per tú, i cada cop més, la Sol i la Maritza. Has tingut un pastis que t'ha fet la Maritza per a tú, bonissim.

Has tingut un regal que hem pensat que t 'agradaria, la teva ballesta!!

Ja saps que la "caseta" també es casa teva, que tens una habitacio molt xula, que tens joguines per jugar, que tens camins per explorar, i sobretot persones que t'estimen. Sé que esta essent dificil per a tu, estas tants cops descol·locat...ara pot ser semblo el dolent de la pel·licula, però penso que et farà bé, tot alló que t'enssenyem, educació, modals, etc. Arribarà el dia que sabràs la historia, es clar, explicada sota el meu punt de vista o simplement la meva versió, Roc...jo només vull seguir formant part de la teva vida, tot el que pugui...però també necessito ser feliç, espero ho entenguis.

Aquest any ha estat i es dificil, encara estic amb la incertessa de quant temps podré passar amb tú, es trist que la vida a la fí es redueixi a fer mal o simplement a diners, seguiré estiman-te cada dia més, i si no has tingut festa d'aniversari, faré que et sentis protagonista cada cop que estem junts, no em calen dates per dir-te que t'estimo, o per fer-te una festa.

T'estimo...

PD: no soc l'únic que pateixo per tú...la Sol, la Maritza, la iaia Isa, la teva tieta i la Martina, de part de tots, Felicitats altre cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada