dimecres, 17 de febrer del 2016

17 de febrer de 2016 FELICITATS MARE

El millor per començar aquesta entrada es felicitant a la meva mare, aixi doncs, FELICITATS, es el teu dia, fas 68 preciosos anys.

Una dona que amb 17 anys va arribar a Catalunya, sense estudis, pura autodidacta, que no analfabeta, va crear una família, i deu meu que bé et va sortir tot.

Ets un tresor, ets la meva aurora boreal, que desitjo sigui etern, o el meu estel que mai vull que s apagui, vull que duris eternament, vull captar mes i mes per recordar te amb tota la meva energia, FELICITATS, vas tenir dos fills, la Ciara i jo, cap dels dos perfectes, amb virtuts i errades, pero ho vareu fer be, i tu més que ningú. Ets estimada per tothom, i creieu-me quan dic tothom, no conec a ninguna persona que pugui parlar malament de tu, ni tan sols, persones embogides de rabia i venjança cap a mi. Ets el que m hagues agradat ser de gran, i ara amb 43 anys veig que no m hi acosto gens ni mica.

La iaia Isa, uff, et mereixes tot i penso que t he defraudat en molts moments, tens el sentiment de familia molt endins, tens uns valors unics, que no he apres , per desgracia meva, mai es tard diuen, espero algun dia semblar-me una miqueta a tu.

FELICITATS MAMA I GRACIES PER SER-HI...

Amb la seva filla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada