dimarts, 18 d’octubre del 2016

9 mesos i...un fuet!

Altre escrit per a tú, la meva petitona, la meva princesa ... escric aquesta entrada però en breu faràs els 10 mesos, ja tens més de 9, i ets una meravella, moguda, embrutadissa, juganera i sobretot riallera.


En aquesta foto estaves llepant i també feies mossagadetes petites un bon tros de fuet, i es que quan tens ganes de descobrir tot és possible.






No em canso de mirar-te i em sembles preciosa, torno a repetir-te que ningú neix ensenyat i jo no he estat menys, nervis, neguits o tonteries que se'ns fiquen al cap pot ser no ens deixen estar a l'alçada, però ets la meva princesa agradi o no, t'he cuidat i ho seguiré fent, intentaré estar amb tú sempre que pugui, i si algun dia no es així no dubtis del meu amor. Amunt els 9 mesos  Enaaaaaa





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada