dijous, 3 de gener del 2019

PRINCESA JA TENS 3 ANYETS !!!!

28 DE DESEMBRE DE 2018

Sempre escoltaràs aquesta petita broma, "quina innocentada", però el millor per recordar aquest dia es saber que vas neixer.

Hauràs d'aprendre que a partir d'ara, ho passarem nosaltres, a part , a banda , en dates diferents, ja tinc experiència en això, amb el teu germà en van 6 (anys), però no per això serà menys, o deixaràs de tenir bons records. Es tracta de fer-te gaudir, i sobre tot que et sentis feliç, i segueixis essent tan riallera, es el teu tret característic.







Portés molts dies recordant que es el teu "cumpleaños feliz", i que divertit , vols que vingui el pare noel, el pallasso Fito, el Jordini, el Tió, tots junts i això si, el pastís de la Frozen, doncs intentarem fer-ho el millor que podem.






Hem estat tot el dia junts, i això es impagable!! veure't tant contenta es una carrega de tot, sí confesso que un xic estres-sant, estar sol en tot el que comporta el dia, però endavant. Amb la Martina, que l'estimes a rabiar, i el teu germà Roc, ho farem !!!






No t'estimo més que en Roc, ell va ser el primer, un desig enorme que tenia de ser pare, tú vas ser el somni, de ser pare d'una princesa, perquè entre princeses anava el joc. Tenir-te aquelles hores eternes fent el pell a pell, les teves abraçades que em donen vida, i tots aquells nervis que he passat, queden en res.





Veuret feliç es el màxim ... t'estimo moltíssim Ena, cada dia ets més alegre, i cada dia em trenques el cor al veure't plorar quan marxo, espero ho entenguis aviat perqué sino quedaré cada cop més tocat. Saber que em perdo de tu tantissim, no es grat, i del que m'he perdut. Et conec? collons es clar que si, no et vaig portar a la vida, no, però vaig ser-hi cada segon, cada instant pendent de com estaves. T'he canviat bolquers, netejat vomits, t'he donat menjar, t'he portat a l'escola...no hem passat nits junts, oi? no pas perque no volgués al contrari, aviat arribaran. No deixis de somriure, de jugar , de correr, perque sempre estaré al teu costat, perque ets una de les dues coses més boniques que m'han passat mai, ser el teu pare.

El Fito et desitja un feliç aniversari, ara creix, i no deixis de fer-ho, estaré sempre d'una manera o d'un altre la teu costat, FELICITATS PRINCESA !!!

El teu caballer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada