dilluns, 18 d’abril del 2011

ELS CASTELLS DE SEGARRA Primer arribat !!!!

+Marxa dels CASTELLS DE SEGARRA, 54 km i poc més de 900 metres de desnivell positiu, i molta boira!!


Castells de Segarra 2011


El mateix dia que en ROC feia els 18 mesos, ens varem llevar a les 04:45 hores per anar a Guissona (Segarra), per tal de fer aquesta mnarxa. No es cap objectiu, es sencillament un entrenament més, però en cursa, un terreny plà i molt rodador, cosa que no em va gaire bé.
La Marxa de resisténcia-Cursa va congregar més de mil persones, concretament unes 1200 persones entre marxadors i corredors. Destacar que aquest any s'afegia la Plus, una de 72 quilometres.
Com sempre un munt de gent que es col.loca a la line ade sortida i surt a sac, que hi farem...jo a la meva enrrere i anar fent.
El paisatge va ser entreboirat tot el recorregut o quasi tot, passant per davant de castell, que mai abans havia vist, alguns valien la pena com aquest.


Castell de Florejacs

Es tractava d'anar rodant i disfrutar tot i que el mister em va donar permís per apretar a mitja cursa. Vaig dur-me dos gels, barretes (que no vaig ni tastar), el recueprador i aigua...més els avituallements=suficient.
Em trobo a gust i vaig fent, penso que vaig el 5é de la general, pel volum de gent que he anat veient. Es un rodar i rodar constant, sense desnivells, però farà que allò que no m 'agrada, el plà, el practiqui.
Van caient els controls, i a Cervera, amb la Sandra i en Roc, em diuen que només hi ha un davant, coi!! segueixo igual pensant que queda poc, i al sortir del municipi, em trobo al que anava primer fins el moment, el qual s'atura i m 'espera...curiós, em diu que estafart de perdre's i que anem junts, endavant doncs. Anem xerrant i a bon ritme, haguéspreferit una puajdeta d'uns 400 metres per descansar el rodar i rodar, però...









Aturar-me? i tant...

El millor premi ets tú...ROC


Arribem a´l'últim avituallament i he quedat sol, el company de viatge, Miguel, em diu que marxi que vol caminar una mica, doncs...adeu...i alli em trobo el meu petit princep...ROC, i la Sandra que amb cara de sorpresa em diu "vas primer" !!diuen que em queden 4 o 5 km, i començo a apretar més i més, com sempre faig de menys a més. Entro a Guissona, intentant estar per sota de les 4 hores 40 minuts...al pavellò efm un temps de 4 hores 39 minuts, aconseguit !! bon entrenament llarg

(Això es motiu d'apujar-li el sou al Sergi CINCA?mmm no no no )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada