dijous, 22 de setembre del 2011

HAS FET 2 ANYETS !!!

Dos anys !! exacte, acabas de fer 2 ANYS !!! Pot ser algun dia revises aquest blog, quan siguis més gran, per mi seria un honor i una alegria que ho fessis, molts dels meus reptes els he fet pensant en tu, perque algun dia puguis dir " ostres el meu pare quins reptes i aventures feia ". Cada cursa o ultra que he fet i he pogut agafar-te en braços ha estat una satisfacció difícil de descriure. El dia 13 de setembre va fer dos anys que vas neixer, com passa el temps i com t 'estimo cada cop més...














Dos anyets i amb la teva cosina, MartinaEl pastís de la tieta...una passada oi?


Hem intentat simplement que t'ho passis bé, que disfrutis , que juguis...i mica en mica t'anirem enssenyant tots aquells valors que els meus pares em van enssenyar i sobretot que siguis millor persona que jo, que no et serà dificil.
Ús estimo als dos !!!

Un peto molt gran pel meu tresor...en Roc...de part del teu pare...FELICITATS !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada