diumenge, 22 de gener del 2012

MARATO DE L'ARDENYA 2011...destrucció de cames !

Bé ...una marató nova, una cursa al desembre, cosa difícil, i un bon entrenament per fer la ultra de Valéncia, anem a pams.
El dia abans en Roc amb febre, sense descansar gaire, aixecant-me a les 5 del matí i conduint fins Santa Cristina d'Aro, afronto una marato de muntanaya amb el repte de baixar de 4 hores 46 minuts.
Fresqueta a la sortida i trobada amb amics, com en Santi i l'Enric. Sortim a les 8:30 hores, i ara un cop passat tot, penso que vaig anar massa ràpid. Quilometre 10, amb 1 hora i 6 minuts, vaig anar fent però tampoc sense arriscar gaire, donat que no era una cursa objectiu, però que coi una cursa es una cursa i no val a badar. Volia dedicar aquesta cursa al meu amic PEPO, el qual esta lluitant per recuperar-se aviat d'un tumor cancerigen. Es per tu...

 moltes pujades i baixades











Segurament la sortida no va ser l'adequada, però a banda, les cames em van fer força mal, però...els quilometres van passant i normalment l'últim quart de cursa sempre tinc forces per apretar més, doncs no va ser el cas, al km 35 les cames no tiraven, i veia que acabaria la cursa en condicions no gaire bones. El pujar i baixar constant va ser  i mai millor dit un trencacames en tota regla. A quatre quilometres de finalitzar, amb gran dolor ja sabia que no rebaixaria i per acabar de rematar-ho una riera amb aigua, fatal !!
















La cara ja era un poema...

Finalitzat amb 4 hores i 44 minuts...rebaix? sí de dos minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada