diumenge, 22 de gener del 2012

Tornem a la BERGA-SANTPEDOR dos anys despres

Berga-Santpedor, una mica més de 54 quilometres i uns 900 metres de desnivell positiu, objectiu? rebaixar les 5 hores i 12 minuts de fa dos anys (2009).

Aquest cop...al igual que fa dos anys, sortiem amb el Gerard i l'Angel, dos companys de Moià i com no amb la meva familia, ara en Roc amb dos anyets i animant-me i realment dona molts anims poder comptar amb ells.





Prop de les 07 hores i 30 minuts i sortim els tres, i a intentar seguir un ritme constant, de menys a més. Rapidament el ritme que varem imposar era molt ràpid, ni deu quilometres i jo ja rumiaba, "uff tot així pot ser ho pago més endavant"...i el Gerard seguia tirant, i se'l veia molt i molt bé.
Varem anar junts durant molts quilometres...fins al quilometre 20, lloc on l'Angel es va quedar enrrere i el Gerard va tirar ell sol, jo...com sempre en terra de ningú. Les sensacions eren que anava massa accelerat, tot i així vaig ser fidel a la meva manera de correr de menys a més.



corredor? més aviat cavall de tir


Quilometre 44, últim avituallament i alli com sempre en Roc i la Sandra, i sorpresa el Gerard era alli, vaig  agafar més aigua i el MP4, cosa que mai faig, i varem sortir el Gerard i jo junts, ja no hi havia la mateixa soltura que al inici. Junts varem fer els ultims quilometres, tot i anar sempre ell una mica endevant, fins a falta de 6 quilometres on es vafer mal o petita revincada al genoll, ens aturem...tot bé?...Si ! seguim...a falta de 4 quilometres fosprint i apreto el ritme fins a l'entrada del poble...gran marca 4 hores i 33 minuts rebaix quasi de 45 minuts !!!! molt content, sisé de la general. En Gerard i l'Angel entren darrera.


 Dedicada al meu amic Jose Manuel 

Els tres de Moià, finishers

La familia amb en super Roc fent cares


Resum...estic millor que fa dos anys?...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada