divendres, 16 de novembre del 2012

TORNAR A COMPETIR O SIMPLEMENT TORNAR A CORRER?



Ser o no ser?

Tornar a competir o tornar a correr?...gran dilema el meu ara. Fa uns mesos que estic intentant tornar a estar amb un nivell de forma correcte, pero les situacions personals de vegades son incontrolables, nous canvis que tot i ser bons, poden modificar entrenaments o pautes, però diuen que tot es voler. He intentat entenar a bon nivell, però segurament no he tingut la calma adequada, petites lesions s'han transformat en mal de caps que m'han obligat a aturar-me. Intentar recuperar els 5 dies d'entrenaments seria, ja, un primer pas i aquesta es la meva fita ara mateix. Sense el mister "el Sergi" donant-me pautes tot es més complexe, tot i que ell (bon amic) m'hagi ofert els seus serveis i que em digues que no em preocupes pels diners, la dedicació i la feina s'ha de recompensar, i actualment ja no m'ho puc permetre, pot ser en un futur...

Vaig voler-me marcar un gran repte les "24 hores en pista " a Can Dragó, em va motivar ...però no puc tenir constància i no hi ha temps per preparar una competició d'aquest tipus, tot i haver entrenat per asfalt, cosa que odio, el cos envia senyals sempre ho he dit i aquest cop en forma de petites lesions m'ha avisat..."no facis aquest repte".

Sempre hi ha reptes, de moment estic en un molt important, ser feliç...

En ment esta tornar a fer el GR10 EXTERM i La Ultra Trail de les Fonts, sense preparador i amb uns entrenaments una mica anarquics, serà dificil, però semblaque estic abonat a les coses complexes ultimament, aixi que ....seguiré entrenant, i tornant a buscar l'ona bona, el repte oportú per tornar.

Mentre...segueixo ballant, amb tú....







Properament tocara presentar-te...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada