dimarts, 4 de desembre del 2012

Marato de l Ardenya 2012...63km






 
 
 
Marato de l Ardenya 2012, aquest cop amb distancia nova 63 km. L any passat anava ben preparat i va ser un autentic malson, segurament vaig sortir massa rapid i aixo es paga.
 
Fins dos dies abans de tancar les inscripcions la meva participacio era totalment una incertessa, ara si, estic inscrit. Si hagues de consultar si estic en condicions de fer-la, em dirien que no! si ja vaig passar penuries a la marato, que passara amb 63km? jo ho se, i en soc conscient un suicidi esportiu en tota regla. Des de principis de juny no competeixo, descans primer i despres problemes personals, d aquests que et fan ballar i tremular tot. Els entrenaments han estat intermitents i com a maxim 23 km, a mes petites lesions fruit de no estar be mentalment, pero quan s esta be del tot? no ho se. Dissabte sera un abans i un despres en la meva vida com a corredor, pot ser em servira per dir-me a mi mateix "punt i final" o pel contrari "no em pot aturar res ni ningu".  Nomes se que li posare ganes com sempre he fet, que quedare tocat es evident pero nomes espero no perdre el cap, i acabar, perque penso que pot ser el primer no finish.
 
 
Diumenge escriure el resultat...si o si, fins aviat Sergi.






 

1 comentari: