dimarts, 21 d’abril del 2015

............8 de 8.............més Flag

8 de 8...no es un castell, ni un pilar ...són les victories que portem a la lliga, aquesta setmana els rivals eren dificils, Dolphins i Aviadors.

La Maritza estava molt tocadeta i no va poder venir, però tú em vas acompanyar un cop més, i vas tornar a portar sort.

Tota la setmana vaig estar recuperant-me de les lesions, el peu cada dia anava millor, la boca, ehem, anar fent i la mà es va haver d'immobilitzar per evitar mals majors, i va resultar.

Sense entrenaments ni exercicis fisics, i cansadissim amb les coses de la nova casa, més les tensions que de vegades són inevitables, vaig poder jugar, anotar punts i fer una gran tasca en defensa realitzant diversos blitz.

Som els primers empatats amb els Pachamama, per a mi el millor equip de llarg. Però de mica en mica els Gladiators sumen i sumen, i cada cop es més dificil anotar-nos punts. Sandra la nostra jugadora franquicis es sensacional, l'Albert un fora de serie...en definitiva l'equip es conjunta cada cop més i això que no entrenem. Es una llastima, si s'entrenés tot seria més fàcil i més divertit diria jo.



M'agrada competir en equip, saber que no estas sol, l'essencia del treball en grup. Aqui perdem i guanyem tots.

Saps ? fa dies que observo a gent com fa running, com surt a correr i em venen records, records que mai s'esborraran, de vegades penso si ho trobo a faltar, en breu al fer aquest canvi de casa, penso que tot estarà més trànquil i millor , tornaré a tenir el mar a tocar, tornar a estimar-lo, tornar a allò que feia amb els meus pares, però necessitaré correr altre cop??

...penso que no

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada