dimecres, 1 d’abril del 2015

NOVA JORNADA DE FUTBOL FLAG !!







4 de 4...dos noves victories aquest cop a Sant Roc (Badalona), set jugadors de camp donat que hi havia diverses baixes per circumstancies diferents. Seguim sense entrenar però amb bons resultats, particularment segueixo fent esport i intento estar en forma per poder bé, i així poder estar a l'alçada, la resta d'equip esta en forma, hi ha gent que fa d'altres esports i a més tenen la experiéncia per poder situar-se i juga amb garanties, de moment en Sergi (el teu pare) encara es lia amb les regles tot i així, un touch down en cada partit, i vaig estar practicant el "blitz", el qual m'agradaria millorar.

En aquesta jornada voldria destacar dues coses, al primera; es que no vas poder venir, no et tocava estar amb el teu pare, tot i així, em vas dir novament "els meus ulls estaran amb tú", i varem guanyar Roc!, la segona; es que la Maritza i al Sol van venir al partit, i em va encantar. Feia molt temps que no tenia neguits al ventre, com quan feia curses amb la Lluna o Ultres, però la experiencia de poder mirar i veure-les em va encantar, Gracies!! de tot cor.

Gladiators segueix invicte, la defensa va estar formidable, la capitana en al seva linea. Propera jornada a Sarria de Ter!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada