dilluns, 30 de setembre del 2019

DUES XIFRES...10 ANYS!!!!



13 DE SETEMBRE DE 2019...










Fa deu anys que vas néixer Roc, ara ja tens les dues xifres. Per part meva estic super feliç, a més, el ,mateix dia per la tarda hem pogut gaudir els tres, la teva germana, tú i jo, hem berenat el que s'ha volgut. A l'endemà la teva festa preparada per la teva mare, i amb tots els amics de l'escola.






Preciós pastís











  Encara recordo aquella coseta petitona i ploranera, que arrugava la carona de seguida, recordo el teu somriure de petit i ara es un tret característic teu, somrius i això es tant important ! Encara estas en un impàs de jugar i jugar, i espero que quan toqui, facis el canvi i segueixis essent rialler i feliç, i sobre tot que segueixis estimant i fent equip amb la teva germana.










M'agrada com prestes interès per les coses que t'explico , de vegades amb cara de pòquer, però sempre escoltant atent, només desitjo que segueixis essent bona persona, com ets ara, que no siguis egoista, que no ho ets i estimis.






La teva festa !!!!










Encara et queda molt per passar, t'ajudaré perquè et facis millor cada dia, però tú i només tu seras l'amo dels teus actes, del teu pensament, i d'allò que vulguis emprendre, jo hi seré per si em necessites, sempre hi seré.










Sempre et trobo a faltar...ho sento es així, ets el meu valent, amb deu, quan en tinguis vint, i sempre.


FELCITATS altre cop...gaudeix i sigues feliç !!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada