dijous, 19 de desembre del 2019

EL MORTON...TORNA 2019



Aquest dilluns 16 de desembre de 2019, tenia hora per visitar-me amb el Antoni Morral, una eminència pel que fa a traumatologia. Me’l va recomanar l’any 2017, el meu amic Josep Dolcet, un esportista enorme, i ja en aquell moment ( 2017 vaig patir una petita lesió) m’ho va solucionar perfectament, per tant tocava repetir-ho.

Després de la Matagalls-Montserrat, just quan havia de tornar a entrenar per la UTTGNA, vaig començar a sentir un dolor a la planta del peu que m’era familiar, a la planta superior del peu dret, just al començament dels dits del peu, ai...i dic ai, perquè el dolor anava a més i no marxava o millor dit no ha marxat (actualment encara em fa mal), son enrampades , dolors, que no deixen trepitjar adequadament, i no es gens còmode. Em ballava al cap si seria un “Morton”, però com ja vaig ser operat al 2008, i del mateix peu, no pensava que aquest bitxo es reproduiria novament...doncs, si, torna a ser aquí. Quan em va dir aquest dilluns el Toni, que l'indicatiu era clar, vaig respirar profundament, parada? Deixo de córrer? S’acaben les ultres?...ara es diferent al 2008, estic més sol que la una, que es sol dir, altre cop un quiròfan, la idea no es gens esperançadora.

En Toni, em va explicar el que tenia, i que em faria un tractament amb “ones de xoc”, que començaria el mateix dia, i continuaria el dia 30, a banda, la visita obligada a un podòleg de la seva confiança de Sabadell per fer-me un reforç a la part superior  del peu. Amb això i segons ell, no tindré problema, es més, puc seguir entrenant, sense passar-me. Realment mai havia fet aquest tractament, molesta força al principi, però el pitjor ha estat a l’endemà, moment que molestava i molt.


Ús presento a ell...en Morton




Torno a estar en un moment que no se cap a on tirar, esportivament així estem, personalment no gaire millor, i amb tú Roc...seguim igual, i això m’entristeix i molt, arribo a plantejar-me si faig alguna cosa de forma correcte en la meva vida, quan veus que coses importants trontollen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada