dilluns, 25 de juliol del 2011

Una gran setmana a BENASC !!

Benasc...penso que ja es un punt de referéncia per a mi, m'encanta !! la intenció era vacances amb la familia, ara com no amb en Roc, i si podia ser fer algun pic de 3000 metres.
Voliem fer alguna excurssió on fa tres anys enrrere varem fer amb la Sandra, la Renclusa, Portillon de Benasc, refugi d'Estós... Amb la meva lesió, el tema era veure que passaria si aguantaria bé o pel contrari el turmell estaria encara molt tou. A prop de Senarta en Roc té el primer contacte amb el riu, i els ponts...i li encanta.




El primer dia la Sandra em va deixar fer el boig per la vall de Remuñe, dues horetes navegant per sobre de 2000 metres, amb vistes espectaculars, aquest cop amb el Thor. El turmell aguanta tot i que en certs moments el noto tou.

foto

El segon dia, ataquem el refugi d'Estós, els tres i els gossos, portem el cotxet de l'Albert, i ufff moure més de 20 kilos costa!! En Roc torna a fer un altre refugi, visca la muntanya!! la baixada trepidant intercalem amb moments de trotar suaus, al final uns 17 km.

Refugi d'Estós

Puja i pujar

Quin equip oi?

El tercer dia, retornem a la Renclusa, desde el final de la carretera de Benasc, es a dir, no agafem l'autobus i fem Besurta i pujem a la Renclusa, el primer cop que en Roc arriba a més de 2000 metres concretametn a 2140 metres, alli es topa amb alguns amics...

refugi de La Renclusa a 2140 metres

Estem tots !!

Aigualluts, preciós

total uns quasi 17 km...i estem al tercer dia uffff

Quart dia...la Sandra em diu...endavant amb el teu tres mil i alli que vaig...l'escollit PIC PERDIGUERO a 3220 metres d'alçada. Surto desde la carretera de Benasc, pujant per Literola, Remuñe i acabo fent la cresta interminable del cim...paisatges brutals...el temps estimat es d'unes 4 hores i mitja d'anada...temps empleat? 2 hores 40 minuts per pujar, amb uns 1700 metres positius ufffff orgasmic l'ascens, només a 3000 metres vaig notar una mica de mal de cap i poc més, JA TINC UN 3000!!!


Desde el cim

panoramica

El pic...

El meu primer 3000


Cinqué dia, descanso total per a mi, donat que el turmell es va resentir una miqueta a la baixada, que vaig trotar massa. En Roc i jo anem al riu ...
La Sandra surt a rodar uns 40 minuts, s'esta posant les piles !! a la tarda anem a Cerler i Ampriu, aquest últim ens sorpren i agrada, tornarem??

Cerler


Sisé dia, anem a fer un nou refugi l'Angel Orús, a 2100 metres nou repte per en Roc. Aqui varem sobrevalorar la distància, casi 3 km d'anada, però 600 metres positius!! amb en Roc carregat a l'esquena es va fer interminable, però...ho tornem a conseguir, la Sandra es carrega en Roc per la baixada, les cames li fan figa però aguanta. Total 6km més de trotar.


Pujem alla !!


Al cim del refugi

La Sandra el carrega de baixada, menys mal...

Més pujada !!

...seguim la Sandra demana que vol trotar per sobre de 2000 metres, tornem a Ampriu i ella entrena, en Roc i jo juguem al parc de l'estació d'esqui...
Tornem a casa, havent passat una setmana xul.lissima, en Roc una mica refredat però amb més estimació per coneixer coses i per la muntanya...anim!
Acabem la setmana anat a Ampriu...on la Sandra fa lacabreta per sobre de 2000 metres, en Roc i jo juguem per les pistes.

Benasc ens encanta !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada