dimecres, 14 de març del 2012

FEBRER, el fred, la neu i d'altres coses...

Esta clarissim que odio el fred i més la neu, de tota manera no serà un motiu per afluixar els entrenaments, perquè sino ja se la historia, arribarà la cursa i es clar...vaig fallar entrenaments pel fred, per la neu, perquè em feia mal això...i allò...NO....sortim?? som hi !!


El Moianès totalment blanc.




L'únic profit del material Salomon.










De vegades cal sacrificar-se...però no arriscar, per tant he seguit al peu de la lletra els entrenaments. Aquestes setmanes previes a la cursa de les Fonts vaig molt cansat, portar tantes coses es dificil i l entrenament penso que esta essent dels més durs, a més m'estic menjant series planes com mai.

Aquest cop toca Matagalls !! més delicies pels ulls...fagedes, pujades, muntanya i més muntanya perfecte.



Coll de Sant Marçal.          



Fageda de camí a Matagalls



dissabte 19 de febrer una companyia inesperada...en Marc..o Ironflix es suma a fer un entrenament plegats pel moianés, perfecte !!



    Ironflix a la neu...tot un espartà !!!!          

Els dos espartans-llops jajajaja



Ultima tirada llarga a ... Montserrat !! meravellós paratge, que tinc al costat i que no exploto com hauria, prenc nota.
He sortit des de Monistrol de Montserrat i he anat seguint un track força interessant, per la tarda i amb fina pluja inclosa. El destí es Sant Jeroni, quines vistes de tot plegat.









Finalment surten 28 km i uns 1500 metres positius, amb 4hores i 10 minuts, ritmes suaus i constants, com no amb certes equivocacions del track, però fàcil de redirigir. A uns tres quilometres el taló d'aquilés em comença a punxar i haig de camionar, motiu que fa que augmenti el temps d'entrenament.

La feina esta feta !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada