diumenge, 14 de setembre del 2014

El meu nou projecte...pero abans tu, POL

El dia 12 de setembre de 2014, será un abans i un despres en la meva vida, jo, que en tantes ocasions he estat egoísta, inclus en aquest blog, amb les meves curses i pensaments, amb els meus reptes, doncs aixo...em van enssenyar el que es lluitar de debo...

Recordo que quan en Pepo, aquell amic, de Caldes va tenir cáncer, vaig dedicar-li totes les meves curses, els meus finishers a ell...tambe com no, a tu Roc, el meu fill, pero una nova persona que es creua en la meva vida, Toni Molinos em va fer obrir els ulls com mai...certament ens podem queixar de tot en aquesta vida, m he queixat de no poder veur el meu fill, pero que passa quan saps o t aseguran que no poden assegurar la vida del teu fill?...que cada dia li guanyes un dia d estar amb ell, malalt i amb la incertessa de la seva malaltia, modules i canvies la teva vida per ell, aixo es lluitar cridar en veu alta...que vols que segueixi amb tu, per tant...

...el proper dia 1 de noviembre de 2014, despres de mes de dos anys de no competir, despres de mesos sense correr, lesionat, donare tot el que tinc per correr voltes quilometres eternitats de suor patiment i llagrimes per tu ...POL, les mateixes que quasi deixo anar el divendres quan vaig coneixer el seu pare i m explicava la seva vivencia. Mes endavant espero entrar noves entrades relacionades amb el futbol flag, els Gladiadors de Caldes i la meva nova etapa, pero de moment deixo clar que el dia 1 de noviembre, donare tot el que em queda, per correr pel POL.

PROPER REPTE? NO !! HO FARE PER AMOR, PER RABIA, PER UNS PARES 10 I PER UN NEN QUE VOL SEGUIR AQUI....

"EL COR DE CALDES 100KM"

voler es poder i tot esta al cap, no? i tant que si...ENDAVANT



Sense reptes, una cursa per TU...POL
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada