diumenge, 14 de setembre del 2014

Setembre de 2014 nova sorpresa

Setembre de 2014...

un imagina que quan el temps passa, la rabia i l odi han d anar marxant, en el meu cas despres d aconseguir que animicament em recuperes una mica, la fredo i maldat d una persona, em torna a engegar la rabia i l odi, despres de claudicar per consell de la meva advocada, en no denunciar mai, en no mostrar el estat en que vivía en Roc a Moia, en facilitar-ho tot pel be del nen, en intentar arribar a acords, en voler l entessa...rebo una demanda interposada la segona quinzena de juliol, resultat? tindre la nomina embargada, quedara en el meu expedient, gracies ... per fer-me tocar de peus a terra i despertar el meu odi infinit cap a tu...tens en Roc i diners, no se si els necessites per tornar-te a fer una operacio de cirugía estética, si es per fer-te mes metxes, o pot ser es per comprar-li roba adequada en Roc, o perque vagi mes net, si es aixi...que t aprofiti.

Mai recuperare el temps que he perdut amb en Roc, mai...i em mata la rabia, pero torno a ser un "victimista" (dedicat a una familiar que vaig tenir anomenada Susanna), nomes vaig decidir estar amb una altre persona, i l estimo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada