dimecres, 16 d’agost del 2017

JUNTS ESTIU 2017

Estiu del 2017, un més, i junts ús estimo en totes les estacions de l'any, però aquesta es pot ser més especial perqué gaudiu de més temps junts. No se que depara el futur, no pinta bé la veritat, però faré el possible perqué pogueu estar junts tot el que pugui, de tota manera el temps passa i passa, i de vegades no tots els records s'esborren, la primera platja, la primera capbussada, la primera excursió, el primer riu junts, tot suma, però el que suma es la estima que ús teniu i que ús tinc.




Porto un any, que per circumstàncies  empenyo del teu cotxet els caps de setmana, han estat quasi bé tots, reconec que amb nervis, sí, tinc els meus defectes tot i que et ben juro petita que els intento pulir, ganes no en falten i aquest es el camí. Un any sense gaudir pelnament del que jo havia volgut, una familia, fem coses els dos, i en ocasions els tres, també busco temps per a mi, perque si no no em queda rés. Que vull dir amb tot això? que només necessito que sigueu bones persones i alegres, que no tot a la vida es tenir exit, torno a repetir-me, barrejeu-vos de bona gent, sense rabia ni ira, no porta en lloc, estimeu i estimeu.




junts !!!!










Ena, ets aqui, la meva petita i això ja no ho canviarà ningú, saps? avui revisava imatges del teu neixament, uf, enganxada al meu pit, avui mateix feies el mateix mentre em miraves amb això tinc prou. Segur que no faig les coses perfectes, però intento que estigueu els dos bé. Has tingut el teu primer parc d'atraccions, la teva primera platja salvatge, el teu primer riu, els teus primers gelats, queda molt encara, però mica en mica. Petons petita.






Valent segueix igual, tard o d'hora farás el canvi, i seguiré estant al teu costat, no et sentis culpable pels canvis que vindran, no ploris d'amagat, no has fet rés dolent, i ets com ets, mica en mica milloraras en tot i acabaras essent mi llor que el teu pare, i tant!! estimés amb bogeria a la teva germana i m 'encanta. Segueixo d'aprop la teva innocéncia, per res dolenta, així ho prefereixo, protegeix a la teva germana sempre, ara encara et costa d'entendre però tindras moltes ocasions de fer-ho, confio en tú valent.





Ena...ets aqui sense avis, nomes la iaia Isa, que intentaré que vegis sovint, de tota manera en sortirem, tens una avia aqui, un nom que t'honra i de l'avi Ferran doncs ja t'explicarem. Ets tan gran Ena, quan anem al parc sempre treus tres dits a la resta, jajaja, m'encanta saps? t'imaginava preciosa, però no s'ha fet l'adjectiu per dir lo tremendament guapa i riallera que ets, i em desfaig. Tot arribarà Ena, creix, posat forta, experimenta, somriu i estima a tothom per igual, perque al final es això tothom t'estima, quedat amb això.



No oblidaré aquest estiu, se m'acumula la feina, però heu fet...hem fet coses precioses plegats, i que no parin, perque encara has de jugar amb el teu pallasso preferit, amb el teu pare noel...i fins que no arribi el definitiu seré el teu cavaller que esatrà pendent de tú.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada