dimecres, 16 d’agost del 2017

ULTRA TRAIL DE BASTIONS

Mes de dos mesos després torno a escriure, però es que volia escriure en fred la petita cronica de la Bastions, i he anat deixant passar el temps, però ja torno a escriuré.

Em llevo molt d'hora, i surto de Tiana, sol, preparat? no ho se, la mateixa setmana, dijous vaig haver d'anar al fisio perquè quasi anava coix, jo mateix em vaig fer una ferida interna a la musculatura de la cama dreta, propi dels nervis o de que se jo. Vaig haver de buscar i buscar fisios sense hora , sense cita, ves per on, en un dels entrenaments vaig coneixer en Josep un home gran d'esperit, una passada de persona que ara, ja puc dir que certa amistat tenim, em va recomenar un metge, Toni Morral, ma de sant, però realista, em va dir...si sents dolor deixa ho perque  podras anar fent. A banda com ja es un costum, anar sol, el meu cap no "barrufava" gens , els problemes a casa persisteixen, per tant, no estas alegre ni content ni del tot animat, però tenia el segon dels tres reptes, el més dur (penso). A Ribes ambient de pel·licula, i alli vaig trobar en Josep, si la persona que he mencionat anteriorment, quina alegria!! Senzillament volia acabar com fos.

Sortida i endavant!! bé vaig anar amb cap, sense forçar, fent el que se m'havia dit, i dolor no vaig tenir, em vaig sentir amb falta d'entrenaments de pujada, perque a les puajdes patia una mica, de tota manera, va ser una cursa de menys a menys, jajajaja, sí, segueixo essent massa sentimental i em vaig sentir sol, per tant penso ara que ja han passat dos mesos, que vaig baixar els braços a Nuria, veure l'ambient i tornar a estar sol, no em fa bé, si que es cert que després vaig rebre algun missatge i trucada, però no es el mateix.

Per tant no puc relatar gaire, a 25km del final em vaig juntar amb un noi de Mallorca i un de Madrid, maquissims, però els ultims 8 km vaig poder apretar allò que no vaig fer antriorment, la part final va ser amb tormenta, i pluja, però ja no em parava ningú. Cap caiguda ni torçament, imagineu-vos, reservon total, però finisher, i perdò peró no recordo ni el temps fet, peró posició 85 de la general...ja esta ho he mirat 17 hores 15 minuts, més que tractor però acabada i sense prendre mal.

Porto quasi dos mesos de relax esportiu, fent muntanya, rodant...hem mantinc bé de pes...i el 21 d'octubre atacaré la ultra trail del montsant, aquesta espero estar més fort que les altres dues, segur que si.












A més pobre de fotos...només disposo d'una...que ara mateix no tinc, per tant...fins la propera 10 punts, falten 5 pel Montblanc, però el meu cap comença a buscar plans "B", per si no puc fer-la...però això serà lletra d'una altre entrada. 

Salut i Bastions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada