dilluns, 11 de juny del 2018

I FINALMENT, QUE ES L'AMOR?


Que es l’amor?

(Vaig estar més d’un any escrivint cartes i sempre les iniciava de la mateixa manera, em permeto el luxe de recordar.)
...per vosaltres
Amb música de fons, “Dsifruto” de Carla MORRISON, una cantant desconeguda, que van compartir amb mi, gracies, perquè aquest descobriment ha portat a escoltar-la molt i molt, podria dir que el que diu aquesta cançó es purament el que una persona enamorada, li diria a una altre, senzillament preciós.

Així doncs, que es l’amor, definit en una paraula? L’amor es un conjunt preciós de moltes sensacions, experiències, situacions estic d’acord, personalment he tingut relacions en la meva vida, que he estimat i ho dic de veritat, i sense faltar ni menys prear a ningú, també m’he enamorat, i en alguna ocasió doncs no he estat correspost, però que es l’amor per vosaltres ?
...
Acabo de fer una pausa, he volgut preguntar a la vostre avia Isa, que em digues que es l’amor per ella, m’he quedat assegut davant d’ella, i no m’he atrevit a plantejar la pregunta, no perquè estigui dèbil acabada de sortir d’urgències, penso que mai més creurà en aquest sentiment, quina merda no poder ho escriure. La meva germana, la vostre tieta, a ella li vaig preguntar, ja fa temps que pensa que prenc alguna cosa o senzillament que estic bevent, jajaja, em va mirar i em va dir perquè li feia aquella pregunta, però em va respondre, tot i que la vaig deixar molt pensativa, resposta: complicat. Primera de varies persones que he preguntat, algunes no m’han pres seriosament una pena, avui en dia el sentiment mes fort que existeix per a totes les persones, no son capaces o no volen respondre, llàstima. LL.G va respondre lleialtat, venint d’aquesta persona em fa rumiar si es el que aquesta persona voldria que fos l’amor, en fi, no estic per jutjar, J.P va respondre respecte, E.A i L.G van coincidir felicitat, el marit de la meva germana , el vostre tiet va respondre un sorprenent, tot, igual que M.B que també va respondre d’igual manera, V.B va respondre també respecte, M.V va respondre donar, M.C va respondre llar , S.R va respondre actitud   ,  D.B va respondre llibertat, C.R va respondre una de curiosa ...bategar.

Bé, i a on em porta tot això? Que vull dir amb aquest escrit? Que es el sentiment més fort que té l’esser humà, que tot ho pot, que tot ho cura, que es poderós, que es preciós de veritat, el dia que ho sentiu que estigueu envaïts per aquest sentiment, cuideu-lo si us plau, jo per la part que em toca ús fomentaré l’amor per les petites coses, per les situacions, després la resta serà cosa vostre.
Ah, la meva resposta? L’han dit abans...bategar...bategar de debò, es increïble quin sentiment tan pur, i tú, em vas dir tú, tan de bò.


l'amor el pots veure on menys t'ho esperes...



El temps passa i no es recupera ni es compra, s'esvaeix i amb ell moments, fracasos, victories, felicitats, o senzillament oportunitats que mai més tornaran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada