dilluns, 20 de juliol del 2020

POST ESTAT D'ALARMA


Altre cop junts els tres, i tornem al nostre dia a dia, les nostres sortides, ara ja amb en Roc també, tot i que encara té neguits, junts els superarem. Les escoles han acabat abans...passareu de cursos els dos, i seguiu creixent, faig el possible per passar temps junts. Sobretot la essència que tenim, llibertat i aire pur...i sempre somriure!!!


sempre ús atureu aqui...jajaja que graciós

Dancing in the rain



Al castell de Sant Miquel



turó de Montcada




guapos juliol 2020

les teves ganyotes

Quins cracks !!



Ena ja comences a apretar, ets capaç de fer sortides potents, que jo mai havia fet amb la teva edat, igual que tú Roc. El turo de Montcada, amb la grimpada final, el castell de Sant miquel de Montornès del Vallés, sortides a bosc, i la última vam intentar pujar al pic de la Dona, paraules majors, perque som capaços d'estar més de tres hores voltant  per sobre de 2500 metres d'alçada, molt bé a tots dos!! em vareu impressionar molt, i a sobre ens va ploure al tram final. Ens varem quedar a dos-cents metres més o menys, però no podia arriscar, ja el farem aquest pic, els tres.

M'agrada saber i veure que ja agafes algunes de les meves samarretes Roc, les he guardat des d'abans que vinguessis al món, ara ja pots fer-les servir, i es bonic la veritat.

Aneu equipats, o millor dit els tres anem equipats, per a les nostres sortides i som capaços d'adaptar-nos a tot, i això es bestial.

he trigat una mica en escriure, ja sabeu que de vegades l'estat d'ànim afecta, i deixo d'escriure, ara doncs es el moment, aprofito i faré diverses entrades explicant el que fem, no deixeu mai d'estimar-vos, com feu...això em manté i em dona ganes de ...seguir fort.

No ens atura ningú

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada