dimecres, 31 d’agost del 2016

8 mesos ... i tu !

Hola Ena, princesa meva.

Des de el mes de marc que no escrivia res, de vegades un s endinsa en un espirall de pensaments, de situacions, de perdues de temps...de tota manera aqui estic. Aquesta entrada es per a tu, nomes per a tu.

Has superat el mig any, abans d ahir vas fer 8 mesos, uf, ara, avui, aqui queda escrit..."ets tant bonica", em mires i noto una sintonia, primer deixam que et faci una confesio: em costava i em costa, un nedo, pero ja estas creixent, i no saps el que t espera, penso pintar-te els dies grisos, enssenyar-te el mon, la natura, fer de les teves pors monstres de paper que facilment t en puguis desfer, i el que et costi estare jo al teu costat i el transformarem en una simple paperina.

Rius !!!!! i m encanta, em desfaig, i novament em disculpo si em poso nervios, si de vegades no se actuar, no soc un pare perfecte, nomes vull cuidar-te tenir-te sempre, sempre que pugui i fins quan pugui o fins quan tu vulguis al meu costat...saps? jo penso que tot te un final, i el dia que ens haguem de separar que sigui perque ja el meu cos sigui vell i espatllat, pero a propet teu, no et molestare nomes deixam que sigui al teu costat, igual que vas estar al neixer enganxada a mi, lliscant per la meva pell, notant el meu bateg, accelerat per la por...pero tambe per la emocio de tenir-te en el meu pit.





Lluny pot quedar el patiment del dia que vas neixer, pero no oblido, la meva ira encara es remou per dins, tindras caracter, tindras forca, temperament, pero no tinguis ira, prefereixo quedarme-la jo, i que ni tan sols arribis a coneixer-la. No siguis nerviosa, ja me ls quedare jo tambe, observa-ho tot, perque tot te una logica, gaudeix de fer coses, de tenir experiencies...no oblidis mai que jo voldre acompanyar-te en totes elles, fins on ja no calgui, pero tot i que jo no hi sigui...et seguire protegint, la meva energia estara amb tu, sempre.

Aviat tindras un pallasso, despres un pare noel, podre ser un follet...pero sempre sere el teu "papa", seguire pujant muntanyes per a tu, i que algun dia et sentis orgullosa del teu pare, i em recordis.

T estimo...

vine amb mi



intrepida i riallera

T esperen tantes coses princesa, no t oblidis mai de mi, si us plau...repetidament t estimo !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada