dimecres, 31 d’agost del 2016

ROCENA...FITO I D ALTRES CONFESIONS

30 d agost de 2016

Avui m has descobert Roc, si, el pallasso que t ha acompanyat els ultims 4 anys...jo ! t has quedat parat, alegre, sorpres, un xic trist...pero n opateix fill meu, el teu pallasso mai marxara. D aqui 14 dies tornara en Fito, com aquests ultims anys, ara hi ha una altre personeta que tambe voldra gaudir d ell, m ajudaras?

ROCENA...els meus fills, us estimeu tant, i aixo em fa bullir de felicitat, gracies als dos, sou riellers i tot i que la teva germana et veu poquet, te l estimes tant, i gual que ella a tu, pero pensa que ella et necessitara molt al principi, al seu "tete".

estimeu-vos,confidents,amics...germans!!






em feu sentir ...ufff




Roc estas veient canvis, comences a adonar-te de coses, a raonar mes, sento molt no ser perfecte, simplement intento fer les coses el millor que se, pero el que odio son les mentides i les injusticies.
Encara em moro de pena cada cop que acabes de passar els dies amb mi, s acaba l estiu i tornem al regim de visites que toca, es injust, no he estat mal pare, per aixo la meva pena segueix. Intento ajudar-te amb tot el que t enssenyo, exigent? pot ser si, pero es que sino no aniras be, viure amb poques normes o sense no es bo, ni viure amb insults, ni que et facin la guitza, o amb nervis. Seguire lluitant per paliar-ho tot, i no es la meva versio, l escola es tambe una versio dels fets. Segueixo lidiant aquest 2016 amb una finalitzacio de l embargament, amb pagament de costes i interesos, i a sobre aguantant trucades desestabillitzadores de persones que no son conscients que ...SOC EL TEU PARE, i que no soc mal pare. El victimista torna a fer gal·la de ...

Comences a raonar, a dir-me que parli per arreglar les coses, m agrada que siguis aixi, pero si algun dia ets president, com em vas dir (agost de 2016), fes el que prometis ehh.

Em vist les teves primeres olimpiades junts !!! les de Rio de Janeiro, nomes desitjo que no soguin les ultimes, que et segueixi agradant l esport i gaudeixis.

Cau juliol del 2016 Tiana, primers campaments al Bergueda, molt be Roc !! ets valent, curios que sempre coincideixi quan estas amb mi, o la majoria, pero el que vull es que tinguis bones experiencies, i el mes important tens el teu foular !!! negre i vermell, endavant Roc trepitja fort.





ho has aconseguit...veus ?

Aquest estiu del 2016, han passat moltes coses...faras set anys, el primer aniversari amb la teva germana, es emocionant i m emocionare amb vosaltres, amb els dos!! perque sou els meus fills i e dia que llegiu aixo us adonareu del que teniu, us teniu a vosaltres!! us estimo.







a riure s ha dit


El vostre primer estiu ...2016


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada