diumenge, 4 de desembre del 2016

11 MESOS...ja queda poc


Et regalo aquesta imatge, no es meva ho sento, però al veure-la m'ha recordat a tú, es com si ja et veiés corrents sota aquestes branques florides i jo darrere teu. M'agraden aquestes tonalitats, sempre que les veig em recordan a la meva petitona, la meva Ena.

Som a 4 de desembre de 2016 falten 24 dies per que facis l'anyet, uiiiis, es molt important, penso que el més important de tots els que farás, ahhh excepte el dia que trobis la persona que vulguis que t'acompanyi de per vida, per ell cada aniversari será important, psssst i per a mi també no ho dubtis mai.

Tens onze mesets i estas uf molt encostipada, amb petits virus, però no defalleixes, mous cadires, vols pujar per les escales, et cauen mocs, i no pares de romandre per un indret o un altre, siiiiii bellugat no paris, em queixaré ho sé, peró es el que toca i m'encata veure tot e lque fas.

Es impressionant com em reps quan arribo de la feina, o per les nits o els matins, tan fa l'hora, vens corrents a quatre grapes a buscar-me, i això em dona ganes de tot, gracies petitona.

Va que et curarem et curaras i a per l'anyet, t'estimo ets la meva vida.

petons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada