diumenge, 4 de desembre del 2016

FELICITATS IRONFIX

Aquesta entrada va dedicada a una persona especial, que vaig coneixer treballant a Caldes de Montbui, el meu seguidor declarat IRONFIX.

No es algu de la infancia, ni de l'institut, ni un amic intim, simplement es un amic, un bon amic, i es troben a faltar ús ho asseguro, alguns es perden altres els deixem perdre, però en aquest cas sense tenir un fort lligam, es suficient per considerar-lo un bon amic i sobretot una gran persona, tú Marc. En aquests temps que corren es dificil trobar persones honestes, bones, però voldria destacar la teva noblesa, digne d'admirar, no només has estat sempre llegint a aquest "tarat", jo, sino que em compartit coses, suficients perque tinguis cabuda a la meva vida, i com no en aquest diari.

En Marc es una persoan treballadora, de vegades reservada, discreta, amb sentiments nobles joder una molt bona persona, tinc la sort de coneixer alguna més, però ets especial, i no per ser el meu seguidor fidel "IRONFIX", per més coses, et penso i això vol dir que d'alguna manera ets important per a mi, de vegades voldria ser més proper, més comunicatiu, però ja ho veus ni jo mateix em comunico amb mi mateix, així que en aquest aspecte em disculpo com he fet personalment algun cop.

Es admirable, l'he conegut realitzant reptes, iniciant projectes,  amb una voluntat remarcable, perque dic això? perque penso que tenir voluntat es important a la vida. En breu iniciaras un tram important en la teva vida, et cases, amb la dona que tú has escolllit, salvant entrebancs, maneres de ser, finalment el dia 10 de desembre ús casareu, ús demano i et demano a tú, em disculpis per no ser-hi, tinc diferents fronts ara mateix que no fan que estigui bé, però aquell dia estaré amb tú, pensant i desitjan-te que recorregueu auest camí junts, el máxim de temps junts, perque rés es etern, però si ho podem fer durar moltissim, fins la lluna i tornar no?

Gracies per animar-me quan ho he necessitat, ho valoro molt tot i que no ho expressi com hauria, m'agrada gaudir de la teva amistat Marc, simplement gracies per estar en moments en la meva vida, i gracies perque sempre dones una lliço de saber estar i sobretot la persona més noble que mai he conegut abans...va per tu amic meu!!

Ets gran IRONFIX, canvia el nom i posat....HOME LLOP, així et recordo jo !!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada