dimarts, 8 de desembre del 2009

BERGA-SANTPEDOR 2009




Berga-Santpedor 55km i molt poquet desnivell 650m+, per què fer aquesta cursa? Esun puntet més per fer la UTMB, i vaig voler fer-la per posar en practica petits detalls, com correr a una velocitat constant de creuer, provar aliments, motxilla nova. Per aquesta cursa va venir en Gerard, amic de Moià (el seu fill en Sirac, i en Roc seran els futurs campions de curses de muntanya...ja veureu). La mateixa setmana em vaig fer mal al peu dret i anava lñiteralment coix, a més des de Sant Llorenç Savall, encara estava amb forts dolors al cap i mareigos, ara sé que el que tenia era una fuetada a les cervicals, tot i aixì a correr.


Varem sortir a les 07 hores i 15 minuts de Berga, vam rodar junts fins al km 40, lloc on vaig deixar al Gerard que km abans ja anava tocat del genoll (lesió que tenia i el va impedir fer millor temps). Que més puc dir d'aquesta cursa? vaig acabarf fatal, per què ? novament l'entrenador, una preparació nefasta, i un estat fisic totalment passat de voltes a conseqüéncia d' un sobre entrenament, vana fer que agunates la cursa i finalitzes amb 05 hores i 12 minuts. En Gerard va entrar més tard molt tocat, com ell deia "dels dos en farem un". Per cert segona cursa que veel meu fill, gracies Roc i Sandra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada