dilluns, 7 de desembre del 2009

MARATO SANT LLORENÇ SAVALL 2008

La primera marato, Sant Llorenç Savall. Una marato de muntanya per iniciar-se, a la distància de Filipides. Penso que ho vaig preparar molt entrenant a Benasc i amb certa alçada.
Novament en Marc, l’Angel i jo. La meva dona la Sandra donant anims i seguint-me com sempre…es una sort tenir-te!! El Marc i l’Angel van sortir tard, entra dins de la logica, sempre li passa quelcom. Vaig sortir amb respecte, amb un power bar, i amb dolors a la planta del peu esquerre. Concretament tenia un neurinoma de morton, tumor benigne que ataca al nervi. Al km20, comencen els forts dolors, però coi, em queda la meitat SEGUIM! Els ultims 5km els faig amb un noi amb força experiencia en ultres i muntanya, junts fins els últims 500 metres, es queda enrrere, finalitzo la primera marato de muntanya, 4hores 12minuts dotzena posició!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada